Jelly Beans – Buttered popcorn

 Idag var mamma och jag ute och gjorde lite ärenden mitt på dagen. Vi skulle bland annat till Söderhallarna och då passade vi på att besöka Engelska butiken. Direkt innanför dörrarna hade de en hel vägg med jelly beans. Jag var ju bara tvungen att köpa ett par hekto av favoriten butter popcorn.

När jag var utbytesstudent i USA smakade jag jelly beans för första gången och fastnade för smaken butter popcorn. Ända sedan dess så älskar jag dem och köper lite när tillfälle ges, vilket inte är så ofta.

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annika
    Apr 07, 2009 @ 20:26:18

    och så har dom goda Kettle chips också, ack så dyra men vad gör man inte för lite finlir 😉

    Gilla

    Svara

  2. Sofie
    Apr 07, 2009 @ 20:29:35

    Precis, jelly beans är inte heller direkt billigt… 20 kr/100 g

    Gilla

    Svara

  3. joakim
    Apr 07, 2009 @ 20:31:44

    Gäller bra vänja sig med smörsmaken 🙂 den är lite udda. Men jag tror att man i Sverige inte är lika van med popcorn med smör på som man är i Usa. Men dom smakar verkligen som det. 🙂

    Gilla

    Svara

Kommentera

