Tatuering

l_5a54c04dd61e4cccd61ada382d024dda

Satt och tittade på LA Ink idag och fastnade för en tatuering av Kim Saigh. En tatuering som för mig är mjuk och kvinnlig i snygga färger. Gillar inte svarta eller mörka tatueringar, inte heller dödskallar och ormar. Men det här, det skulle jag kunna tänka mig.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Madde
    Maj 05, 2009 @ 21:28:57

    Ååh jag såg också det programmet och blev helt kär i den tatueringen!

    Gilla

    Svara

  2. molla
    Jun 29, 2009 @ 23:03:39

    Satt och googlade lite och hamnade här… Jag kan bara hålla med. Den e så sjukt fin. Blev väldigt inspererad nu till min tatto nr 3 😉 Snygg blogg by the way… Ha det!!

    Gilla

    Svara

Kommentera

